Menu Zamknij

Regulamin sklepu

Regulamin sprzedaży plików cyfrowych w sklepie internetowym Multiagencja Assekor

Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, prowadzonego pod adresem www.multiagencjaassekor.pl i jego funkcjonowania. Serwis prowadzony jest przez:

Multiagencja Assekor Barbara Kornak
ul. Alojzjanów 2/5/3, 41-940 Piekary Śląskie
NIP: 4980264602, REGON: 361954760

Email sklepu: sklep@multiagencjaassekor.pl
Telefon komórkowy: 530 555 065

Słowniczek:

Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.multiagencjaassekor.pl przez Multiagencja Assekor Barbara Kornak, umożliwiający składanie przez klienta zamówień na towary.

Klient – podmiot, w tym osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznaj zdolność prawną, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który przegląda treści Sklepu internetowego, korzysta z funkcjonalności Sklepu internetowego, składa Zamówienie, lub zamierza zawrze Umowę Sprzedaży.

Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca ze Sprzedawcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.

Sprzedawca – Multiagencja Assekor Barbara Kornak.

Dostawca produktów fizycznych- Amibelle, ul. Mosińska 17, 62-060 Stęszew, NIP: :777-188-49-92 REGON: 301035037, wykonujący usługę zleconą przez sprzedawcę, polegającą na skompletowaniu, a następnie bezpośrednim dostarczeniu klientowi towarów nabytych przez klienta.

Zamówienie – złożone za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.multiagencjaassekor.pl oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu internetowego. Do Umowy sprzedaży stosuje się prawo polskie. Językiem Umowy sprzedaży jest język polski.

Towar – artykuł, na który można złożyć zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego.

Koszyk – element sklepu internetowego za pomocą którego klient precyzuje swoje zamówienie poprzez podanie m.in. adresu wysyłki, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz innych danych niezbędnych do złożenia zamówienia.

Czas realizacji zamówienia – czas, w którym złożone przez klienta zamówienie powinno zostać przekazane przez sprzedawcę dostawcy, a następnie skompletowane oraz doręczone na wskazany adres przez klienta w złożonym zamówieniu. Do czasu tego nie wlicza się czasu dni wolnych od pracy oraz sobót i niedziel, jak i czasu, w którym sklep internetowy oczekuje na dokonanie płatności przez klienta (poza wysyłką za pobraniem).

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia liczone od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, oraz sobót i niedziel.

Wada – oznacza wadę fizyczną, tj. niezgodność rzeczy sprzedanej z Umową, a w szczególności, jeśli rzecz:

  1. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta,
  3. nie nadaje się do celu, o którym konsument poinformował sprzedającego przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  4. została konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
  5. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy;
  6. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że sprzedawca zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy;

a ponadto wadę prawną, tj. sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

§1. Sposób składania zamówienia

  1. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia Klienta do realizacji. Potwierdzenie następuje poprzez wysyłkę do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji, potwierdzającej przyjęcie Zamówienia Klienta do realizacji. 
  2. Wysokość cen podana w Sklepie Internetowym jest wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji. Do ceny Towaru doliczany jest Koszt dostarczenia Towaru. Wysokość Kosztu dostarczenia Towaru wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania Zamówienia.
  3. Ostateczna cena wysyłki może ulec zmianie, o konieczności dopłacenia kosztów wysyłki towaru, klient zostanie poinformowany meilowo. W przypadku braku akceptacji klienta nowych warunków zakupu, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  4. Klient ma prawo do wyboru następujących form płatności:
    a. płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu hotpay.pl;
    b. płatność przelewem za pośrednictwem serwisu hotpay.pl;
  5. Sprzedawca dostarcza Towar Klientowi wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie Umowy sprzedaży Towarów, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, jeżeli Klient zażądał jej wystawienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury.
  6. Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy sprzedaży Towarów utrzymują się do momentu uiszczenia całości należności za Towar oraz kosztów dostarczenia Towaru.
  7. Po otrzymaniu płatności za produkty cyfrowe sklep udostępnia klientowi ebooka do pobrania.
    Produkt cyfrowy jest dostępny do pobrania w terminie do 30 dni od daty zakupu, potem link wygasa.

§2. Warunki realizacji zamówienia

  1. W Sklepie internetowym upoważnionymi podmiotami do składania Zamówień na Towary są Klienci. 
  2. Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Towarów do Koszyka i podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia, następnie potwierdzając złożenie zamówienia na Towar poprzez wybór przycisku – „Zamawiam i płacę”. Wstępna weryfikacja zamówienia zostanie dokonana przez wysłanie do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji o złożonym przez Klienta Zamówieniu.
  3. 3Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu przez Klienta Towarów w Sklepie internetowym.
  4. Dokonywanie zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe 24 godziny na dobę. Realizacja zamówienia odbywa się w dni robocze od 9:00 do 16:00.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie w uzasadnionych przypadkach prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta.
  6. Informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, będą przesyłane Klientowi na podany przez Klienta podczas składania Zamówienia adres e-mail, lub w innych wiadomości e-mail.
  7. Jeżeli Klient żąda wystawienia faktury VAT, Klient może wskazać dane wymagane do wystawienia faktury VAT i poinformować o tym Sprzedawcę.
  8. Ebooki są dostępne do pobrania przez 30 dni po zakupie oraz po zalogowaniu się na konto Klienta w Sklepie Internetowym Multiagencja Assekor.
  9. W przypadku problemów z pobraniem ebooka, klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sklepu.

§3. Dostawa towarów

  1. Czas realizacji zamówienia na Towary fizyczne zamówione w Sklepie Internetowym wynosi nie więcej niż 40 dni roboczych. Termin na dostawę Towaru biegnie od dnia wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Sklep Internetowy może poinformować Klienta o przewidywanym terminie dostawy.
  2. Jako formę dostawy Klient może wybrać:
    a. odbiór przez Klienta pod adresem wskazanym w zamówieniu złożonym przez Klienta;
    b. odbiór przez osobę trzecią wskazaną przez Klienta, pod adresem wskazanym przez Klienta.
    c. w przypadku produktów cyfrowych- wysyłka linka
  3. Skompletowanie produktów fizycznych, spakowanie, a następnie przekazanie Zamówienia podmiotowi świadczącemu usługi kurierskie następuje przez Dostawcę.

§3. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument w chwili zakupu i opłacenia wirtualnego przedmiotu (m.in kategoria ebooki) traci prawo do odstąpienia od umowy zakupu ebooka.
  2. Klient, który jest Konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Internetowym Towar bez podania przyczyny składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru- nie dotyczy produktów wirtualnych.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Klient jest zobowiązany do zwrotu Towarów do Dostawcy w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów, umowę sprzedaży Towarów uznaje się za niezawartą.
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; lub  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. W przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  7. Sprzedawca zwróci Klientowi należność za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, potrącając koszty wysyłki, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania przez Dostawcę zwracanych Towarów.
  8. 7Odstąpienie od umowy sprzedaży Towarów winno zostać dokonane poprzez wysłanie przez Klienta wiadomości e-mail na adres: sklep@multiagencjaassekor.pl oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Powyższe oświadczenie powinno zawierać wskazanie, które produkty podlegają zwrotowi oraz dane kupującego.

§4. Zasady korzystania z ebooków

  1. Ebooki zakupione w Sklepie Internetowym Multiagencja Assekor są objęte ochroną prawem autorskim.
  2. Klient może korzystać z ebooków wyłącznie na własny użytek.
  3. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania ebooków w całości lub we fragmentach.
  4. Klient jest zobowiązany do dbania o to, aby osoby nieuprawnione nie korzystały z ebooków w sposób niezgodny z prawem.

§5. Reklamacje

  1. Klient może złożyć reklamację ebooka w przypadku, gdy link nie działa (link dostępny przez 30 dni od daty zakupu.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta z tytułu rękojmi za Wady w zakresie określonym przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przez Kodeks Cywilny.
  3. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać przesłane na adres e-mail: sklep@multiagencjaassekor.pl
  4. Reklamowane Towary winny zostać wysłane przez Klienta na adres Dostawcy, który w terminie 14 dni rozpatruje reklamację Towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
  5. W reklamacji należy opisać niezgodność towaru z umową, a także wskazać, czy Klient żąda usunięcia Wady lub wymiany na rzecz wolną od Wad lub obniżenia ceny lub odstąpienie od umowy. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeśli Wada jest nieistotna. Załączenie faktury VAT dokumentującej zakup nie jest konieczne, ale ułatwi rozpatrzenie reklamacji.
  6. Klient nie jest uprawniony do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od Wad albo Wadę usunie.
  7. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru z tytułu niezgodności Towaru z Umową w ciągu 2 lat od daty wydania rzeczy bezpośrednio Klientowi.

§6. Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów

1. Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, poprzez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

2. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami sprzedaży na drodze postępowania mediacyjnego.

3. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

4. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

5. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

§7. Dane osobowe

1. Dane osobowe Klienta zarejestrowane w Sklepie internetowym są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) („Rozporządzenie”) w celach związanych z transakcjami dokonywanymi w ramach Sklepu internetowego oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę, a także na podstawie zgody Klienta – w celach zgodnych z treścią udzielonej zgody, w tym w celach handlowych i marketingowych. 

2. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże nieodzowne w celu realizacji zamówienia. Brak podania danych osobowych uniemożliwia dokonywanie transakcji w ramach Sklepu internetowego. Nie dotyczy to przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane jest tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody, niezależnie od transakcji w ramach Sklepu.

3. Klientowi przysługuje prawo żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych go dotyczących, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji transakcji w Sklepie i rozpatrywania reklamacji i są przetwarzane przez okres 3 lat od dnia transakcji. W przypadku przetwarzania danych osobowych w prawnie usprawiedliwionych celach Sprzedawcy oraz na podstawie zgody Klienta – dane są przechowywane do czasu cofnięcia zgody.

5. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy prawa. 

§8. Dane kontaktowe

We wszelkich sprawach związanych z dokonywaniem transakcji w Sklepie Internetowym Klient może kontaktować się z Sprzedawcą w następujący sposób:

a) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 530 555 065

b) za pośrednictwem e-mail: sklep@multiagencjaassekor.pl

§9. Postanowienia końcowe

1. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Sprzedawca powiadomi Klientów poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na stronie internetowej www.multiagencjaassekor.pl. Klienci, którzy dokonali rejestracji w Sklepie internetowym zostaną zawiadomieni o zmianie regulaminu oraz możliwości jego akceptacji. Odmowa akceptacji regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.

3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

4. Wszystkie nazwy Towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.

5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.09.2024 r.

Call Now Button